Få en ny, prisvenlig og
professionel administrator
Tak for din henvendelse.
Du modtager indenfor kort tid dit prisestimat.
Skulle du ikke modtage det mod forventning bedes du starte med at tjekke din spam-mappe og derefter kontakte os – så hjælper vi dig gerne.
Rigtig god dag.
Andelsbo
- Hvad står vi for
Hvad er vigtigt når I skal vælge ny administrator?
Se vægtning her.
Vægtning | Tema | Kriterie |
---|---|---|
25% | Pris | +/- 5% intervaller |
25% | Kvalitet | Medarbejder kompetence, specialister, struktur |
25% | Ydelser | Har de alle de ydelser vi gerne vil have |
25% | Service |
Service for Bestyrelse (møder, 24/7, oma) Service for beboere (telefon, e-mail) |
Pris
25%
Kvalitet
25%
Ydelser
25%
Service
25%
Tillid
I skal drive og udvikle jeres forening med en partner, som I er trygge ved, og som er med jer i alle forhold.
Unik service
Erfarne og kompetente administratorer, der leverer unikke løsninger.
Dialog
Vi sikrer gode løsninger i gensidig respektfuld dialog – hvor I bliver hørt og forstået.
Ingen binding
Vi tror ikke på, at lange bindinger er det bedste for hverken jer eller os. Men vi tror på, at god service skaber gode relationer.
Let adgang
I og beboerne skal have mulighed for at få hjælp. Vores support er åben hele dagen og understøttes af digital adgang 24/7.
Fast kontakt
I har én fast kontaktperson – men vi er her alle for jer.
Gode vilkår og en skarp pris
Hos Andelsbo skræddersys løsningen til jer – og honoraret aftales et år ad gangen.
Bestyrelser som vælger Andelsbo, ønsker kompetent rådgivning, god service og skarpe specialister der kan hjælpe, når der opstår behov.
Hvis de fleste af jeres behov er standard foreningsbehov, kan I med vores løsning få en super skarp pris – samtidig med at vi kan løse jeres særlige udfordringer. På kompetent vis.
- Fast grundhonorar som følger foreningens budgetår
- Ingen uventede gebyrer
- Fast pris
- Stort udvalg af services som kan tilvælges
- Kompetente medarbejdere på alle poster
- Branchens bedste specialister
Mød din administrator
“Som barn af en erhvervsejendomsmægler og generationer af håndværkere har jeg fået interessen for fast ejendom ind med modermælken. Jeg arbejder udelukkende med fast ejendomsret og fungere som fast kontaktperson for en portefølje af ejendomme. Trygge, oplyste og modige valg er i centrum i min rådgivning. Jeg er ikke bange for at udfordre status quo. Når verden ændrer sig, skal foreningen følge med.”
Administrator (Advokatfuldmægtig)
Mød din administrator
“Som administrator og bestyrelsesformand i min egen boligforening har jeg opnået indgående kendskab fra begge sider af bordet til de udfordringer og problemstillinger, som man vil opleve igennem en årscyklus i en boligforening. Jeg sætter en ære i at yde en dybdegående, nærværende og løsningsorienteret rådgivning, således at man som bestyrelsesmedlem og beboer altid føler sig godt behandlet, samt at man hurtigst muligt kan komme i mål med en konkret løsning.”
Administrator
Mød din administrator
“For mig som foreningens daglige kontaktperson har det altid været en målsætning, at yde en stabil, personlig og kompetent service overfor bestyrelsen, for dermed at understøtte den kæmpe indsats, der ydes ude i foreningerne omkring driften af foreningen. Jeg lægger stor vægt på, at vi sammen får løst de løbende problemstillinger, både af juridisk og administrativ karakter, og nyder den daglige kontakt med foreningen.”
Administrator (Advokat)
Mød din administrator
“For mig, som administrator og advokat, er det vigtigt, at de bestyrelser jeg hjælper, oplever at det er nemmere at sidde i bestyrelse, og det spiller en stor rolle for mig, at beboerne føler det trygt og godt at bo i foreningen. Jeg vægt på, at min rådgivning til bestyrelserne sker hurtigt og med fokus på problemløsning. Af den grund elsker jeg at finde nye digitale værktøjer, som kan gøre arbejdsgange nemmere og løfte gennemsigtigheden, så jeg får mere tid til at hjælpe bestyrelserne.”
Administrator (Advokat)
Processen
Det er let at skifte administrator og vi er med hele vejen. Vi hjælper også gerne med det mere formelle allerede før I har vedtaget at skifte ejendomsadministrator. Vi laver udkast til alle dokumenter til brug for opsigelsen, hvis I ønsker det, så bestyrelsen ikke skal bruge tid på at kigge i vedtægter eller administrationsaftaler.
Når skiftet til Andelsbo er vedtaget på en generalforsamling/på et bestyrelsesmøde, og I har opsagt jeres nuværende administrator, tager vi 100 % over, og processen vil typisk forløbe således:
Andelsbo får overflyttet alt relevant materiale
Andelsbo kontakter tidligere administrator samt banker, PBS og lignede og får overdraget al relevant materiale.
Jeres forening oprettes i vores systemer
Alle ejerforeningsmedlemmer og erhvervslejere oprettes i systemerne og vores selvhjælps portaler, så I og beboerne for starten har adgang til alt.
Andelsbo orienterer alle beboere
Andelsbo orienterer alle ejere og erhvervslejere i foreningen, og hjælper dem med at komme på foreningens portal.
Opstartsmøde med bestyrelsen
For at få hverdagen i gang bedst muligt, starter vi med en sidste forventningsafstemning på et opstartsmøde med bestyrelsen. Her introducerer vi jeres daglige, faste administrator, og får aftalt forretningsgangene for samarbejde.
Hvad siger kunderne om os
Vi har gennem mange år benyttet Andelsbo som administrator i vores Andelsforening. Samarbejdet er perfekt med alle på kontoret. De støtter os i hverdagen og er yderst kompetente. Vi føler os i helt trygge hænder på alle områder. Vi kan medgive dem vores allerbedste anbefalinger.
Fem stjerner ud af fem herfra.
Med venlig hilsen
– Frank og Bente
Bestyrelsen
Vores forening har benyttet Andelsbo siden vores forenings oprettelse og jeg har personligt samarbejdet med dem i mere end 15 år – vi er rigtigt glade for samarbejdet. Selvom det måske ikke er landets største administration, er de altid til rådighed med kyndig, nærværende rådgivning og sparring, hvad end det drejer sig om jura eller drift/strategi. Det giver en forankret stabilitet og tryghed som er guld værd for bestyrelse og forening.
Fem stjerner ud af fem herfra.
Med venlig hilsen
– Frederik W.
Bestyrelsen
Vi har været med helt fra begyndelse af Andelsbo historie igennem 60 år, og dette har haft stor betydning for hvor vi er i dag som andelsforening og for skiftende bestyrelser gennem årene.
Så det bliver 5/5 stjerner fra os.
Med venlig hilsen
– Frederik P.
Bestyrelsen
Ofte stillede spørgsmål
Hvor lang tid tager det at skifte administrator?
Det tager næsten ikke noget af jeres tid – alt I skal gøre er, at tegne ny aftale og opsige jeres nuværende. Det er god kutyme at sige op med 3 måneders varsel. Vi skal bruge tiden på at få overdraget alt, etablere bankadgang og PBS aftale, samt at få oprettet alle ejere og sætte os ind i jeres forening.
Er der omkostninger ved at skifte?
Nej, det koster ikke noget at skifte administrator.
Hvad indgår i det årlige honorar – når gebyrer er 0?
Vores årlige honorar dækker alle foreningens faste administrationsudgifter. Honoraret korrigeres når behovet ændrer sig, eksempelvis ved skift fra ansat vicevært til ejendomsservice, ved etablering eller ophør af fællesvaskeri og meget andet.
Få et prisestimat på honoraret og tal med os om, hvilke særlige behov jeres forening har. Det årlige honorar indeholder:
- Økonomi og økonomistyring
- Rådgivning om administration og generalforsamlinger
- Forbrugsregnskaber og løn
Rapporteringer til offentlige myndigheder, tømning af e-Boks mm., samt adgang til nødvendige systemer
Start en dialog med os
Udfyld formularen nedenunder, og vi vil gøre vores bedste for at besvare den, så hurtigt som muligt.