Hvorfor Andelsbo?

Den tid I som bestyrelse lægger i det frivillige bestyrelsesarbejde skal bruges rigtig. Her hjælper et samarbejde med Andelsbo jer.

Vi hjælper med de mange opgaver og udfordringer ved en struktureret tilgang og som kunde har du direkte adgang til det hele hos Andelsbo.

Andelsbo

- Hvad står vi for

Lette arbejdet med at eje bolig for bestyrelser og beboere.
Optimere ejernes livs/boligkvalitet og økonomiske værdier over tid.
Sikre bestyrelser let adgang til kvalificeret rådgivning og sparring.
Sikre beboere adgang til retfærdig behandling.

Kompetencer så I kan få hjælp og sparring

Vi sørger for at holde styr på alle opgaver og processer – her bliver man holdt i hånden. Vi leverer løsninger og vi er hurtigt tilbage på spørgsmål. Her er hjælp at hente til de ting der er svære, og de opgaver, som er meget tidskrævende.

Vores administratorer ved alt om økonomi, finansiering, generalforsamlingsafvikling og håndtering af eventuelle problemstillinger der måtte opstå hos beboere og samarbejdspartnere

Vi håndterer alt omkring foreningens økonomi fastsat via det årlige driftsbudget, herunder opkrævning hos beboere, betaling af regninger, afstemninger og årsregnskaber

Vi leverer praktisk hjælp med årshjul, ansøgninger, elektronisk dokumentarkiv, budgetmøde, varslinger og meget andet og sikrer, at bestyrelsen ikke overser vigtige opgaver eller deadlines, at generalforsamling afholdes efter foreningens fastsatte vedtægter, at der indkaldes i tide samt deltager som mødedirigent og referat – vi hjælper hele vejen gennem denne, ofte vanskelige, proces

Vi holder øje med alt hvad der rører sig på foreningsområdet, så bestyrelsen i god tid kan informere beboere og tage beslutning om relevante tiltag – med andre ord være et skridt foran – uden at bestyrelsen behøver at være helt så opmærksomme

Vores tilknyttede advokatafdeling kan bistå jer med juridiske opgaver, som erhvervslejekontrakter, udsættelser og tvistløsning, herunder ved domstolsbehandling

Vi har sat hjælpen i struktur - for at hjælpe

Hver forening har én direkte kontaktperson for foreningen. Uanset typen af udfordring er vi alle samlet for lige præcis at hjælpe jer.

Vi leverer hurtige svar med vores vurdering til en løsning af problemet – men kan også dykke ned i de mere komplicerede juridiske, tekniske eller finansielle udfordringer hvis det ønskes.

Kompetente kontaktpersoner, kombineret med hurtige svar, giver ro hos bestyrelse og beboere – så en eventuel mindre problemstilling ikke vokser sig stor og ressourcekrævende.

Økonomi og bogføringer opdateres dagligt og vises på vores online portal sammen med dokumentarkiv og bilagsgodkendelse.

Vi har etableret digital platform for bestyrelse og beboere, for at sikre adgang til hjælp 24/7.

Vi har digitaliseret alle processer fra digital underskrift af dokumenter og til udsendelse af fordelingsregnskaber.

Vi har skabt let adgang til eksperter og specialister, med direkte telefonnumre og e-mailadresser, hvis bestyrelsen ønsker yderligere fordybelse i den enkelte problemstilling.

Vi sender nyhedsbreve med relevant indhold om fx tilskudspuljer, ejendomsvurderinger, nye muligheder samt genelle regler. Hvis der sker noget vigtigt, sender vi hurtigt nyhedsbrev med vores vurdering samt anbefaling.

Vi understøtter hele bestyrelsens arbejde, uanset om det er en holdindsats med flere engagerede ressourcepersoner eller formanden som trækker det meste af læsset.

Endelig har vi bygget en service omkring ”økonomisk gennemgang og rationalisering” som tager udgangspunkt i et bredt markeds-benchmark og tilbyder understøttelse til implementering af alle de gode driftsbesparelser og tiltag, som dukker frem.

Fordelen ved et hus som ikke måler succes på størrelse – men på intern og ekstern anciennitet

Vi er stolte af antallet af specialister og ressourcer vi råder over – vi måler succes i vores kunders tilfredshed – og vores kunder værdsætter kompetent hjælp og rådgivning

Vi er på fornavne og kender til hinandens styrker og kompetencer. Hvis I kunne tænke jer et team, der holder hånden under jer og jeres forening – vil vi være de rigtige for jer. Vi elsker hvad vi gør

Vores hus har mange administratorer, advokater, bygningsrådgivere, og økonomiske eksperter. Alle dedikerede og kompetente specialister indenfor ejendomsadministration

Vi fokuserer på at give de kunder vi har, den bedste service i markedet og ansætter derfor kun de bedste medarbejdere vi kan finde. Vores medarbejdere ønsker gerne at blive hos os i lang tid og er alle stolte af at arbejde hos Andelsbo.

Gode vilkår og en skarp pris

Hos Andelsbo skræddersys løsningen til jer og honoraret aftales et år af gange.

De som vælger Andelsbo ønsker kompetent rådgivning, god service og skarpe specialister der kan hjælpe når der opstår behov.

Hvis de fleste af jeres behov er standard forenings behov kan I med vores løsning få en super skarp pris – samtidig med at vi kan løse jeres særlige udfordringer. På kompetent vis.

Start en dialog med os

Udfyld formularen nedenunder, og vi vil gøre vores bedste for at besvare den så hurtigt som muligt.