En ejendomsadministrator
der tager ansvar

PRISESTIMAT PÅ 2 MIN!
Prøv vores prisberegner
Vælg størrelse nedenfor
Hvordan er I administreret i dag?
Vælg type
Hvordan er vedligeholdelsesstanden af jeres ejendom?
Giv din vurdering
Hvor sund er jeres drift i dag?
Giv din vurdering
Foretager i med jeres nuværende administrator pristjek af foreningens driftsudgifter?
Hvilken tilknytning har du til foreningen?
Vælg tilknytning
Hvornår skal beslutningen om administratorskifte tages?
Vælg tilknytning
Vælg venligst et tal større end eller samme som 0.

Bemærk:

Alle oplysninger behandles fortroligt og vi videregiver ingen oplysninger til tredjepart. Vi vil ikke sende dig reklame til de angivne adresser.

Idet tilbuddet vil blive sendt til dig via e-mail er det vigtigt at e-mailadressen er korrekt. Foreningen navn og adresse er også vigtig for at vi ved hvor i landet foreningen er beliggende. Navnet er kun nødvendigt så vi kan stile tilbuddet til den rette person.

1
2
3
4
5
6
7

Tak for din henvendelse.

Du modtager indenfor kort tid dit prisestimat.

Skulle du ikke modtage det mod forventning bedes du starte med at tjekke din spam-mappe og derefter kontakte os – så hjælper vi dig gerne.

Rigtig god dag.

Andelsbo

- Hvad står vi for

Lette arbejdet med at eje bolig for bestyrelser og beboere.
Optimere ejernes livs/boligkvalitet og økonomiske værdier over tid.
Sikre bestyrelser let adgang til kvalificeret rådgivning og sparring.
Sikre beboere adgang til retfærdig behandling.

Hvad er vigtigt når I skal vælge ny administrator?

Det vigtigste er, at I har gjort jer klart, hvad I skal bruge – og hvordan I vil evaluere. Det er også rigtig smart tidligt i forløbet at afgøre, hvordan I vægter kvalitet, ydelser, service og pris.
Vægtning Tema Kriterie
25% Pris +/- 5% intervaller
25% Kvalitet Medarbejder kompetence, specialister, struktur
25% Ydelser Har de alle de ydelser vi gerne vil have
25% Service Service for Bestyrelse (møder, 24/7, oma)
Service for beboere (telefon, e-mail)

Pris

25%

Kvalitet

25%

Ydelser

25%

Service

25%

Tillid

I skal drive og udvikle jeres forening med en partner, som I er trygge ved, og som er med jer i alle forhold.

Unik service

Erfarne og kompetente administratorer, der leverer unikke løsninger.

Dialog

Vi sikrer gode løsninger i gensidig respektfuld dialog – hvor I bliver hørt og forstået.

Ingen binding

Vi tror ikke på, at lange bindinger er det bedste for hverken jer eller os. Men vi tror på, at god service skaber gode relationer.

Let adgang

I og beboerne skal have mulighed for at få hjælp. Vores support er åben hele dagen og understøttes af digital adgang 24/7.

Fast kontakt

I har én fast kontaktperson – men vi er her alle for jer.

Gode vilkår og en skarp pris

Hos Andelsbo skræddersys løsningen til jer – og honoraret aftales et år af gangen.

Jer som vælger Andelsbo, ønsker kompetent rådgivning, god service og skarpe specialister der kan hjælpe, når der opstår behov.

Hvis de fleste af jeres behov er standard forenings behov, kan I med vores løsning få en super skarp pris – samtidig med at vi kan løse jeres særlige udfordringer. På kompetent vis.

Processen

Det er let at skifte administrator og vi er med hele vejen. Vi hjælper også gerne med det mere formelle allerede før I har vedtaget at skifte ejendomsadministrator, enten på en generalforsamling, eller på et bestyrelsesmøde. Vi laver udkast til alle dokumenter til brug for opsigelsen, så bestyrelsen ikke skal bruge tid på at kigge i vedtægter eller administrationsaftaler.

Når skiftet til Andelsbo er vedtaget på en generalforsamling/et bestyrelsesmøde, og I har opsagt jeres nuværende administrator, tager vi 100 % over, og processen vil typisk forløbe således:

Andelsbo får overflyttet alt relevant materiale

Andelsbo kontakter tidligere administrator samt banker, PBS, og lignede og får overdraget al relevant materiale.

Jeres forening oprettes i vores systemer

Alle beboere og lejemål oprettes i systemerne og vores selvhjælps portaler, så I og beboerne for starten har adgang til alt.

Andelsbo orienterer alle beboere

Andelsbo orienterer alle beboere og lejere i foreningen, og hjælper dem med at komme på foreningens portal.

Opstartsmøde med bestyrelsen

For at få hverdagen i gang bedst muligt, starter vi med en sidste forventningsafstemning på et opstartsmøde med bestyrelsen. Her introducerer vi jeres daglige, faste administrator, og får aftalt forretningsgangene for samarbejde.

Hvad siger kunderne om os

Vores forening har benyttet Andelsbo siden vores forenings oprettelse og jeg har personligt samarbejdet med dem i mere end 15 år – vi er rigtigt glade for samarbejdet. Selvom det måske ikke er landets største administration, er de altid til rådighed med kyndig, nærværende rådgivning og sparring, hvad end det drejer sig om jura eller drift/strategi. Det giver en forankret stabilitet og tryghed som er guld værd for bestyrelse og forening.

Fem stjerner ud af fem herfra.

Med venlig hilsen
– Frederik W.

Bestyrelsen

Vi har haft Andelsbo som partner gennem mere end 15 år, og det har bare været “top dollar” hele vejen! Altid med imødekommende opbakning og stærke løsninger – og samtidig i en fri og positiv dialog. Sikkert ikke de billigste, men alle pengene værd!

Fem stjerner ud af fem herfra.

Med venlig hilsen
– Bent R.

Bestyrelsen

Vi har gennem mange år benyttet Andelsbo som administrator i vores Andelsforening. Samarbejdet er perfekt med alle på kontoret. De støtter os i hverdagen og er yderst kompetente. Vi føler os i helt trygge hænder på alle områder. Vi kan medgive dem vores allerbedste anbefalinger.

Fem stjerner ud af fem herfra.

Med venlig hilsen
– Frank og Bente

Bestyrelsen

Ofte stillede spørgsmål

Det tager næsten ikke noget af jeres tid – alt I skal gøre er, at tegne ny aftale og opsige jeres nuværende. Det er god kutyme at sige op med 3 måneders varsel. Vi skal bruge tiden på at få overdraget alt, etablere bankadgang og PBS aftale, samt at få oprettet alle beboere og sætte os ind i jeres forening.

Nej, det koster ikke noget at skifte administrator.

Vores årlige honorar dækker alle foreningens faste administrationsudgifter. Honoraret korrigeres når behovet ændrer sig, eksempelvis ved skift fra ansat vicevært til ejendomsservice, ved etablering eller ophør af fællesvaskeri og meget andet.

Få et prisestimat på honoraret og tal med os om, hvilke særlige behov jeres forening har. Det årlige honorar indeholder:

  • Økonomi og økonomistyring
  • Rådgivning om administration og generalforsamlinger
  • Forbrugsregnskaber og løn
  • Administration af erhvervs- og bolig lejere


Rapporteringer til offentlige myndigheder, valuar, e-Boks mm., samt adgang til nødvendige systemer

Start en dialog med os

Udfyld formularen nedenunder, og vi vil gøre vores bedste for at besvare den, så hurtigt som muligt.